Sargaram | Newspaper

پیر 15 جولائی 2024

ای-پیپر | E-paper

اج ہی کریں چکور وینچرز کے ساتھ بلیو ایریا اسلام آباد میں اپنی کارپوریٹ اور کمرشل سرمایہ کاری کا آغاز

Share

پاکستان کی رئیل اسٹیٹ انڈسٹری میں ایک نمایاں نام، چکور وینچرز (Chakor ventures) ، اپنے فلیگ شپ کمرشل پروجیکٹ، سیٹڈل 7، کے لیے ایک انقلابی اقدام کا اعلان کر رہا ہے۔ “60-40 ادائیگی ماڈل” کا تعارف کرتے ہوئے، چکور وینچرز پاکستان میں جائیداد کی ملکیت کے منظر کو تبدیل کرنے کے لیے تیار ہے، جو ممکنہ خریداروں کو بے مثال لچک اور رسائی فراہم کر رہا ہے۔

جدید 60-40 ادائیگی ماڈل، رئیل اسٹیٹ مارکیٹ میں انقلاب برپا کرنے کے لیے تیار ہے، جو سرمایہ کاروں کو صرف 60% ابتدائی ادائیگی کے ساتھ سیٹڈل 7 میں پریمیم کمرشل اسپیس حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ آگے کی سوچنے والی ادائیگی کا ڈھانچہ خریداروں کو ان کی جائیداد کا قبضہ لینے اور بقیہ 40% کی ادائیگی قبضے کے وقت کرنے کی اجازت دیتا ہے، جس سے مالی لچک اور سہولت میں اضافہ ہوتا ہے۔

سیٹڈل 7، جو اسلام آباد کے بلیو ایریا میں مین جناح ایونیو پر واقع ہے، چکور وینچرز (Chakor ventures) کے تعمیر اور شہری ترقی میں بہترین کے عزم کا مظہر ہے۔ سی ڈی اے کی منظوری اور باریکی سے ڈیزائن کیے گئے اسپیسز کے ساتھ، سیٹڈل 7 میں 13 منزلوں پر محیط وسیع کارپوریٹ دفاتر، 5 منزلوں پر محیط ریٹیل مال، فوڈ کورٹ اور 4 منزلوں پر محیط بیسمنٹ پارکنگ شامل ہیں۔ اس کا اہم مقام، سینٹورس اور PIMS اسپتال کے سامنے، شہر کے تمام گوشوں سے آسان رسائی کو یقینی بناتا ہے۔

چکور وینچرز تیزی سے پاکستان کی رئیل اسٹیٹ تعمیراتی صنعت میں سب سے تیزی سے بڑھتا ہوا برانڈ بن گیا ہے، جو معیار، جدت، اور صارفین کی اطمینان کے عزم کے لیے مشہور ہے۔ کامیاب منصوبوں کے پورٹ فولیو اور بہترین شہرت کے ساتھ، چکور وینچرز رئیل اسٹیٹ سیکٹر میں نئے معیار قائم کرتا جا رہا ہے۔ کمپنی کا مقصد شہری مناظر کو تبدیل کرنا اور ایسے نمایاں ترقیاتی منصوبے تخلیق کرنا ہے جو دیرپا اثرات چھوڑیں۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image