Sargaram | Newspaper

منگل 05 مارچ 2024

ای-پیپر | E-paper

ایشیائی ترقیاتی بینک کی پنجاب کیلئے 18کروڑ ڈالر قرضے کی منظوری

Share

اسلام آباد:(روزنامہ سر گرم) ایشیائی ترقیاتی بینک نے پاکستان کیلئے 18کروڑ ڈالر قرضے کی منظوری دیدی۔

قرضہ  صوبہ پنجاب کے دو تیزی سے ترقی کرنے والے شہروں راولپنڈی اور بہاولپور میں پانی کی فراہمی اور سالڈ ویسٹ مینجمنٹ کی خدمات کو بہتر بنانے کے لیے  منظور کیا گیا ہے۔

اے ڈی بی اعلامیہ کے مطابق منصوبے سے پندرہ لاکھ لوگوں کو مستفید ہونے کی توقع ہے ڈیولپنگ ریزیلینٹ انوائرمنٹس اور ایڈوانسنگ میونسپل سروسز ان پنجاب پروجیکٹ راولپنڈی میں شہری پانی کی فراہمی اور بہاولپور میں سالڈ ویسٹ مینجمنٹ سسٹم کو وسعت اور جدید بنا کر زیر زمین پانی کے ضرورت سے زیادہ اخراج اور شہری ماحول کی تباہی کو کم کرے گا۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کے وسطی اور مغربی ایشیا کے لیے کے ڈائریکٹر جنرل یوگینی زوکوف کا کہنا ہے کہ یہ منصوبہ ان دو شہروں میں میونسپل سروسز کو زیادہ پائیدار، لچکدار، اور کم کاربن سے محفوظ بنانے میں مدد کرے گا۔

قابل اعتماد پانی کی فراہمی اور فضلہ کے انتظام کو بہتر بنانے میں مدد کرنے سے، ہم راولپنڈی اور بہاولپور میں لوگوں کی زندگیوں میں نمایاں بہتری کی توقع رکھتے ہیں راولپنڈی میں اس منصوبے سے سطح کے پانی کے نئے اخراج اور 54 ملین لیٹر یومیہ کی گنجائش والا واٹر ٹریٹمنٹ پلانٹ بنانے میں مدد ملے گی۔

منصوبے کے تحت میٹرڈ کنکشن والے 82,000 گھرانوں کی خدمت کے لیے ٹرانسمیشن اور ڈسٹری بیوشن پائپ بچھائی جائے گی جبکہ فنانسنگ سے پانی کے پمپس اور ٹرانسمیشن مینز کو بھی اپ گریڈ کیا جائے گا تاکہ سطحی پانی کی سپلائی کو بڑھایا جا سکےآپریشنل کارکردگی کو بڑھانے کے لیے تین پائلٹ ڈسٹرکٹ میٹرنگ ایریاز قائم کیے جا ئیں گے۔

بہاولپور میں کچرے کو جمع کرنے کے آلات کی خریداری کے ذریعے سالڈ ویسٹ کو بہتر بنایا جائے گا اور سروس کوریج کو بڑھانے کے لیے ایک نئے بیڑے کو بہتر بنایا جائے گا جس کی مدد سے نئے فلیٹ مینجمنٹ انفارمیشن سسٹم کی مدد کی جائے گی۔ یہ منصوبہ ری سائیکلنگ کے ساتھ ساتھ فلڈ پروف لینڈ فل کی سہولت بھی تعمیر کرے گا جبکہ موجودہ ڈمپ سائٹ کی بحالی کی جائے گی۔  فنانسنگ غیر رسمی شعبے کے کارکنوں کے لیے ذاتی حفاظتی سامان کی فراہمی کو بھی قابل بنائے گی۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کے شہری ترقی کے ماہرشی جی لیو( Xijie Lu) نے کہا ہےکہ بنیادی ڈھانچے کی خدمات کو بہتر بنانے کے علاوہ ایشیائی ترقیاتی بینک کا منصوبہ راولپنڈی واٹر اینڈ سینی ٹیشن ایجنسی اور بہاولپور ویسٹ مینجمنٹ کمپنی کی آپریشنل کارکردگی، شمولیت اور مالی استحکام کو بڑھانے میں مدد کرے گاہمارا مقصد بھی اختراعی ہونا تھا، جس میں پروجیکٹ کے کچھ اج قابل تجدید ٹیکنالوجیز، لاگت کی وصولی کی مداخلت، اور رویے میں تبدیلی اور مواصلاتی عناصر شامل تھے۔

ایشیائی ترقیاتی بینک جمہوریہ کوریا ای ایشیاء اور نالج پارٹنرشپ فنڈ کی طرف سے فراہم کردہ دس لاکھ ڈالر تکنیکی امداد کا انتظام بھی کرے گاتاکہ شہر کے پانی کی فراہمی کے نیٹ ورک میں رساو کو دور کرنے کے لیے راولپنڈی کے پانی اور صفائی کے ادارے کی صلاحیت کو مضبوط کیا جا سکے۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image