Sargaram | Newspaper

اتوار 14 اپریل 2024

ای-پیپر | E-paper

حب میں زائرین سے بھری بس الٹ گئی، نوجوان جاں بحق

Share

بلوچستان کے علاقے حب میں نورا موڑ کے قریب تیز رفتار بس موڑ کاٹنے ہوئے ڈرائیور سے بے قابو ہو کر الٹ گئی جس کے نتیجے میں کراچی کا رہائشی ایک نوجوان جاں بحق اور کم سن بچی اور خواتین سمیت 15 سے زائد افراد زخمی ہوگئے ۔

بس درگاہ شاہ نورانی سے کراچی کے علاقے ناگن چورنگی آرہی تھی ، تمام زائرین کراچی کے رہائشی ہیں ، جو درگاہ سے زیارت کر کے واپس کراچی آرہے تھے۔

واقعے کی اطلاع ملنے پر پولیس اور ریسکیو کا عملہ موقع پر پہنچ گیا ، ایدھی حکام کے مطابق جاں بحق ہونے والے نوجوان کی لاش زخمیوں کو پہلے قریب اسپتال لے جایا گیا جہاں سے زخمیوں کو ابتدائی طبی امداد کے بعد سول اسپتال کراچی منتقل کر دیا گیا جبکہ جاں بحق ہونے والے نوجوان کی لاش بھی سول اسپتال کراچی منتقل کی گئی۔

متوفی کی شناخت 30 سالہ عباد ولد عارف کے نام سے کی گئی ، متوفی نمائش چورنگی کے قریب کا رہائشی تھا ، ایدھی کے مطابق زخمیوں کی شناخت 3 سالہ سالہ کشف دختر، 24 سالہ کرن دختر صدیق،27 سالہ ارم دختر صدیق ،17 سالہ ایشا دختر صلاح الدین ،55 سالہ نرگس زوجہ صدیق ، 30 سالہ اخلاق ولد نو محمد اور 28 سالہ حسیب ولد صدیق کے ناموں سے کی گئی جبکہ دیگر زخمیوں کے شناخت کا عمل جاری ہے ۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image