Sargaram | Newspaper

اتوار 26 مئی 2024

ای-پیپر | E-paper

نگران حکومت کا الیکشن سے قبل پہلی صنعتی پالیسی لانے کا منصوبہ، مشاورتی کونسل تشکیل

Share

اسلام آباد:(روزنامہ سر گرم) نگران حکومت نے عام انتخابات سے قبل پہلی صنعتی پالیسی لانےکا منصوبہ بنالیا جس کے لیے حکومت نے19 رکنی صنعتی مشاورتی کونسل تشکیل دی ہے اور اس میں ملک کے نامور صنعتکاروں کو شامل کیا گیا ہے۔

حکومت نے 19 رکنی صنعتی مشاورتی کونسل کا چیئرمین نگران وفاقی وزیرصنعت و پیداوار گوہر اعجاز کو مقرر کیا ہے جس کا نوٹیفکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔

نوٹیفکیشن کے مطابق انڈسٹریل ایڈوائزری کونسل میں نجی شعبے سے 12 ارکان شامل کیے گئے ہیں جب کہ ایڈوائزری کونسل میں 6 سرکاری اراکین بھی شامل ہوں گے، انڈسٹریل ایڈوائزری کونسل کی رپورٹ کی روشنی میں پالیسی کو حتمی شکل دی جائے گی۔

نوٹیفکیشن کے مطابق کونسل میں نجی شعبے سے محمد علی ٹبہ، فواد احمد مختار، رضا منشا، عامر فیاض شیخ، وقار احمد ملک، عبد الصمد داؤد، احسن بشیر اور سمیر چنائے شامل ہیں۔

نوٹیفکیشن کے مطابق کونسل میں تمام صوبائی چیف سیکرٹریز بشمول چیف سیکرٹری آزاد کشمیر و گلگت بلتستان شامل ہیں۔

ذرائع کے مطابق نگران حکومت نے عام انتخابات سے قبل پہلی صنعتی پالیسی لانےکا منصوبہ بنایا ہے جس کے لیے تمام شعبوں سےتجاویز لینےکا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ذرائع کہنا ہےکہ پائیدار ملکی معاشی ترقی کیلئے جاندار صنعتی پالیسی تشکیل دی جائے گی جس کا مقصد صنعتوں کو 100 فیصد پیداواری صلاحیت پر چلانا ہے۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image