Sargaram | Newspaper

ہفتہ 22 جون 2024

ای-پیپر | E-paper

نگراں وزیراعظم آج ورلڈ کلائمیٹ ایکشن سمٹ سے خطاب کریں گے

Share

دبئی : نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ آج ورلڈ کلائمیٹ ایکشن سمٹ سے خطاب کریں گے اور ہائی لیول امپلی منٹیشن راؤنڈ ٹیبل میں بھی شرکت کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق ماحولیاتی تبدیلی سے متعلق دبئی میں بین الاقوامی کانفرنس جاری ہے، نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ آج ورلڈ کلائمیٹ ایکشن سمٹ سے خطاب کریں گے۔

انوار الحق کاکڑ ہائی لیول امپلی منٹیشن راؤنڈ ٹیبل میں بھی شرکت کریں گے۔

کانفرنس کی سائیڈ لائن پر نگراں وزیراعظم کی یو اے ای کے ہم منصب سے ملاقات ہوئی، جس میں اہم امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

نوار الحق کاکڑ نے شاہ چارلس اور مختلف مندوبین سے بھی ملاقاتیں کی، وہ آج سری لنکا، مالدیپ کے صدور اور بل گیٹس سے ملاقاتیں کریں گے۔

گذشتہ روز نگراں وزیراعظم انوارالحق کاکڑنےدبئی کوپ ٹوئنٹی ایٹ کانفرنس میں پاکستان پویلین کا دورہ کیا تھا ، جہاں نگراں وزیراعظم کو لاس اینڈ ڈیمج فنڈ کیلئےمذاکرات اورسہولت کاری کیلئےکاوشوں پربریفنگ دی گئی اور دریائے سندھ کی بہتری کیلئےڈیزائن لیونگ انڈس انیشی ایٹو پروگرام سےآگاہ کیاگیا۔

اس موقع پر نگران وزیراعظم نے پاکستانی موسمیاتی ماہرین سے ملاقات کی اور ان کی کاوشوں کوسراہا، نگراں وزیرخارجہ موسمیاتی تبدیلی اوریواےای کےسفیر بھی وزیراعظم کےہمراہ تھے۔

دبئی میں نگران وزیراعظم سے جمہوریہ ایسٹونیا کے ہم منصب نےبھی ملاقات کی تھی ، جس میں دوطرفہ تعلقات کومزید فروغ دینے پر تبادلہ خیال کیا گی۔

اس کے علاوہ نگراں زیراعظم کی ازبکستان اور مالدیپ کےصدور سے بھی ملاقاتیں ہوئیں ، جس میں باہمی تعلقات کوفروغ دینے پر اتفاق کیا گیا جبکہ ایم ڈی آئی ایم ایف نے بھی ملاقات کی۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image