Sargaram | Newspaper

اتوار 21 اپریل 2024

ای-پیپر | E-paper

کون کہاں سے الیکشن لڑے گا؟ ن لیگ اور آئی پی پی میں سیٹ ایڈجسٹمنٹ کا معاملہ جلد طے ہونیکا امکان

Share

لاہور: مسلم لیگ ن اور استحکام پاکستان پارٹی (آئی پی پی) کےدرمیان سیٹ ایڈجسٹمنٹ کا معاملہ جلد ہونے کا امکان ہے۔

مسلم لیگ ن اور استحکام پاکستان پارٹی (آئی پی پی) کی کمیٹیوں کا مشترکہ اجلاس مسلم لیگ ن کے رہنما ایاز صادق کی رہائش گاہ پر ہوا، ن لیگ کی طرف سے ایاز صادق، سعد رفیق، عطا تارڑ اور ملک احمد خان نے شرکت کی جبکہ آئی پی پی کی جانب سے اسحاق خاکوانی،عون چوہدری اور نعمان لنگڑیال اجلاس میں شریک ہوئے۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں قومی اسمبلی کے حلقوں پر سیٹ ایڈجسٹمنٹ کے لیےمشاورت ہوئی اور آئی پی پی نے سیٹ ایڈجسٹمنٹ کیلئے پارٹی رہنماؤں کے حلقوں کی فہرست ن لیگ کے حوالےکر دی۔

ذرائع کا بتانا ہے کہ آئی پی پی اور  ن لیگ کے رہنماؤں نے سیٹ ایڈجسٹمنٹ کے مختلف آپشنز پر غور کیا گیا اور  دونوں جماعتوں نے سیٹ ایڈجسٹمنٹ کے معاملے پر بات چیت جاری رکھنے پر اتفاق کیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ دونوں جماعتوں کی جانب سے چند روز میں سیٹ ایڈجسٹمنٹ کو حتمی شکل دے دی جائے گی، جمعہ کو ن لیگ اور  آئی پی پی کی کمیٹیوں کا مشترکہ اجلاس دوبارہ ہونےکا امکان ہے۔

ذرائع کے مطابق جہانگیر  ترین لودھراں جبکہ علیم خان اور عون چوہدری لاہور سے الیکشن لڑیں گے، فرخ حبیب فیصل آباد سے انتخابات میں حصہ لیں گے، فرخ حبیب کو عابد شیر علی والے حلقےکی بجائےکسی دوسرے حلقے سے ایڈجسٹ کیا جائےگا۔

ذرائع کا بتانا ہے کہ اسحاق خاكوانی وہاڑی جبکہ فردوس عاشق اعوان سیالکوٹ سےالیکشن لڑیں گی،گل اصغر اور  احسان ٹوانہ خوشاب سے قومی اسمبلی کی سیٹ پر الیکشن لڑیں گے جبکہ ذوالفقار  چکوال سے، محمد انور اٹک سے اور صمصام بخاری اوکاڑہ سے الیکشن لڑیں گے۔

ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ چوہدری نوریز شکور ساہیوال سے الیکشن لڑنے کے خواہشمند ہیں جبکہ ہاشم ڈوگر، طالب نکئی اور آصف نکئی قصور سےالیکشن میں حصہ لیں گے۔

ذرائع کا بتانا ہے کہ مراد راس لاہور اور خالد محمود شیخوپورہ سےالیکشن لڑنا چاہتے ہیں جبکہ ایاز خان نیازی خانیوال اور نعمان لنگڑیال ساہیوال سےالیکشن میں حصہ لیں گے۔

ذرائع کے مطابق عمران اسماعیل اور محمود مولوی کراچی سے الیکشن لڑیں گے جبکہ فیاض چوہان راولپنڈی اور اجمل چیمہ فیصل آباد سےالیکشن میں حصہ لیں گے، اس کے علاوہ مامون جعفرحافظ آباد اور رانا نذیر کامونکی سے الیکشن لڑیں گے۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image