Sargaram | Newspaper

منگل 21 مئی 2024

ای-پیپر | E-paper

جوبائیڈن کی اسرائیل کی اندھی حمایت، فوجی امداد کے اعلانات

Share

امریکی صدر جوبائیڈن کی جانب سے اسرائیل کی اندھی حمایت کا سلسلہ جاری ہے، جبکہ فوجی امداد کے اعلانات بھی کئے جارہے ہیں۔

بین الاقوامی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق متعدد امریکی اعلیٰ حکام کے استعفوں کے بعد امریکی تھنک ٹینک کی جانب سے بھی اس عمل کی مخالفت کی گئی ہے۔

انسٹی ٹیوٹ فارپالیسی اسٹڈیز نے اسرائیل کی مزید فوجی مدد کی مذمت کی ہے، جبکہ این پی پی کی جانب سے بائیڈن کی اسرائیل کیلئے امریکی امداد اربوں ڈالر تک بڑھانے پر تنقید کی گئی ہے۔

انسٹی ٹیوٹ فارپالیسی اسٹڈیز کے جاری بیان میں کہا ہے کہ غزہ میں بڑے پیمانے پر مصائب دنیاکے سامنے ہیں۔ اسرائیلی حکومت عالمی قوانین کی بیتوقیری میں مصروف ہے۔

این پی پی کے مطابق امریکا کو ایسے حالات میں اضافی فوجی امداد یا ہتھیار نہیں دینے چاہئیں بلکہ امریکا کوجنگ بندی کامطالبہ کرنے کیلیے سفارتی طاقت استعمال کرنی چاہیے۔

واضح رہے کہ اسرائیلی فوج نے لبنانی شہر کو خالی کرنے کا حکم دیا ہے، یہ اعلان لبنان کے ساتھ سرحد پر حزب اللہ کے جنگجوؤں کے ساتھ ہونے والی جھڑپوں کے بعد کیا گیا۔

اسرائیلی فوج کے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ تھوڑی دیر پہلے شہر کریات شمونہ کے میئر کو فیصلے سے آگاہ کردیا گیا ہے، اس منصوبے کا انتظام مقامی اتھارٹی، وزارتِ سیاحت اور وزارتِ دفاع کریں گے۔

حماس کے زیرِانتظام وزارتِ صحت کے اعداد و شمار کے مطابق غزہ کی پٹی میں 3,700 سے زیادہ فلسطینی جوابی اسرائیلی بمباری میں ہلاک ہو چکے ہیں جن میں بنیادی طور پر عام شہری ہیں۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image