Sargaram | Newspaper

اتوار 26 مئی 2024

ای-پیپر | E-paper

ورلڈکپ: نیوزی لینڈ سے میچ کیلئے قومی ٹیم میں تبدیلی کا امکان

Share

پاکستان کرکٹ ٹیم کے ڈائریکٹر مکی آرتھر نے ورلڈکپ میں نیوزی لینڈ کے خلاف میچ میں قومی ٹیم میں تبدیلی کا اشارہ دیا ہے۔

چنا سوامی اسٹیڈیم میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے مکی آرتھر کا کہنا تھا شاداب خان کے عبوری ٹیسٹ ہوئے جو بظاہر ٹھیک ہیں تاہم فی الحال ہم شاداب پر کوئی فیصلہ کرنے کی پوزیشن میں نہیں ہیں۔

مکی آرتھر کا کہنا تھا ہمارے کھلاڑیوں کیلئے ہر وینیو ایک نیا وینیو ہے، کھلاڑیوں نے ٹی وی پر آئی پی ایل اور ٹیسٹ میچز دیکھے ہیں، ہم ہر گیم جیتنے کیلئے میدان میں اترتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا مسلسل سفر کھلاڑیوں کیلئے کوئی مسئلہ نہیں ہے لیکن سخت سکیورٹی کے باعث پریشانی ہے، مشکل ہوتی ہے، ایسا لگتا ہے کہ ہم پھر کووڈ کے وقت میں چلے گئے ہیں، پلیئرز اپنی مرضی سے کہیں آ جا نہیں سکتے، ایسی صورتحال ٹیم پر اثرانداز ہوتی ہے۔

نیوزی لینڈ کے خلاف میچ کے حوالے سے مکی آرتھر کا کہنا تھا اندازہ ہے کہ یہاں ہائی اسکوررنگ گیم ہوتے ہیں، اعداد و شمار دیکھ کر اپنی حکمت عملی بنا رہے ہیں، ہمارے ذہن میں ہے کہ نیٹ رن ریٹ پر نیوزی لینڈ سے کیسے برتری لینی ہے، ہر طرح کا سیناریو ہمارے پاس موجود ہے، ضروری نہیں کہ میں پلیئرز کو ابھی بتاؤں کہ کیا سیناریو ہے۔

ڈائریکٹر پاکستان کرکٹ ٹیم کا کہنا تھا نیوزی لینڈ کا بطور حریف احترام کرتے ہیں لیکن ہماری پہلی ترجیح میچ جیتنا ہے جب جیت کی پوزیشن میں آئیں گے تو پھر سیناریو دیکھیں گے۔

ایک سوال کے جواب میں مکی آرتھر کا کہنا تھا حارث رؤف ہمارا اہم بولر ہے، اس کو تبدیل نہیں کریں گے، ممکن ہے کہ کل کے میچ میں تبدیلی کے ساتھ میدان میں اتریں۔

Share this Article
- اشتہارات -
Ad imageAd image